مؤسسه خیریه رهپویان عشق استرآباد

مؤسسه خیریه رهپویان عشق استرآباد

پیشگیری از آسیب های اجتماعی
مؤسسه خیریه رهپویان عشق استرآباد

مؤسسه خیریه رهپویان عشق استرآباد

پیشگیری از آسیب های اجتماعی

همایش کارزارهای رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه

همایش سراسری درس های آموخته شده از کارزارهای رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه که دوشنبه در 13 مهر 1394 در تهران به آدرس خیابان ولیعصر ،چهارراه پارک وی ، مجموعه فرهنگی تلاش ،سالن همایش برگزار گردید،معاونت پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور برگزار نمودند.از ساعت 8:30 صبح با تلاوت کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران معاونت پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور جناب آقای دکتر محسن روشن پژوه خیر مقدم و بیان  

 موضوع را مشخص نمودند و بعد از ایشان گزارش شکل گیری و روند اجرای کارزارهای رسانه ای پیشگیری از شیشه با تاکید بر مصرف شیشه را سر کارخانم ماریت قازاریان رئیس گروه پیشگیری از اعتیاد و مجری طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور و با تاکید بر اینکه این کارزار در سال 93 در 7 استان کشور برگزار گردید و استان گلستان هم یکی از این انتخابات بود که مجری آن در این استان بر عهده دو موسسه بود که موسسه خیریه رهپویان عشق استرآباد یکی از این موسسات بوده است بعد از خانم قازاریان سخنرانی افتتاحیه را با سخنرانی جناب آقای دکتر انوشیروان محسنی بندپی ریاست محتر سازمان بهزیستی کشور و بهعد از ایشان جناب آقای دکتر پرویز افشار معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی سخنرانی کردند و بعد از سخنرانی ایشان با بازدید از نمایشگاهی که از این هفت استان در سالن بازدید نمودند و پذیرایی کوتاهی شده در پانل اولی که بعد از بازدید انجام شد ارائه نتایج ارزشیابی کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه از 7 استان بطور مرتب بر روی جایگاه رفته و در مورد های خاصی که سوال میشد جواب می دادن که از استان گلستان جناب آقای شیرازی معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان گلستان و جناب آقای دکتر دهقان و سرکار خانم سخامنش کارشناسان پیشگیری از اعتیاد اداره کل جوابگوی سوالات شرکت کنندگان و ... بودند که استان های دیگر چهارمحال بختیاری و قم و مازندران و یزد و مرکزی و خراسان شمالی بوده اند در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایای دست اندرکاران کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه توسط ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور به موسسات و مسئولین بهزیستی استان ها داده شد که جناب آقای مهندس پویا چهارنائی مفرد از شهرستان گرگان و خانم پوری از آق قلا بعنوان نمایندگان موسسات  اداره کل بهزیستی استان گلستان بودند که از ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور جایزه خود را دریافت نمودند.













لطفا از سایت ما دیدن فرمائید.

http://resci.ir

لطفا از کانالهای تصویری موسسه در نماشا و آپارات دیدن فرمائید.

کانال ویدئویی موسسه در نماشا

کانال ویدئویی موسسه در آپارات

نظرات 1 + ارسال نظر
Sajjad سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 20:19

عرض تبریک خدمت مهندس عزیز و دوست داشتنی، واقعا لایق چنین جایزه ای بودی مهندس، تلاش و کوششتو من دیدم و باعث افتخاره که تو یکی از بهترین دوستای منی. با قلب پاکی که داری خود به خود افرادو جذب خودت میکنی. واقعا خوش قلبی. دوست داریم ما. به امید موفقیت های بیشتر.

قربان شما مهندس زارع ،نظر لطفتونه.منم به داشتن چنین دوستانی با محاسن زیاد افتخار می کنم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.